DOVE ~ Intensive Repair – sprej za njegu kose

Kada se radi o sprejevima za njegu kose, odnosno regeneratorima za kosu koji dolaze u obliku spreja, do sada sam koristila i trošila samo Gliss Kur tekuće regeneratore, a moj kratak osvrt na jedan njihov regenerator možete pročitati u zadnjem Empty products #4 postu 🙂

Isprobala sam skoro sve vrste njihovih sprej-regeneratora i bila uglavnom zadovoljna s njima, jer su mi lijepo otpetljavali kosu nakon pranja, pružali joj dodatnu njegu, dali joj određeni oblik i sjaj. Dodatan plus je išao i mirisu, jer je svaka vrsta mirisala drugačije, pa sam ih sezonski voljela zamijeniti 😀

S vremenom sam se zaželjela promjene i na tom području i iznenadila se kada sam na polici Mullera vidjela ovaj sprej koji dolazi od Dove-a. Dove kao brend obožavam, imaju mi najbolje gelove za tuširanje (pogotovo Shea maslac), njihove sapune za ruke volim koristiti za čišćenje ruku i lica, a njihov Invisible Dry-roll on mi najbolje pomaže u borbi protiv znojenja i tragova na majci. No, s njihovim proizvodima za kosu nisam do sada imala kontakta, pa sam ovaj sprej odmah ubacila u košaricu i odlučila koristiti/istestirati.

20140923_134304

Continue reading