New In ~ Beauty & Random

Pozdrav svima! 🙂

Vraćam se s novim postom, koji će govoriti o svim lijepim, novim stvarima u mojoj kozmetičkoj kolekciji. Osim toga, ubacit ću i koju random stvar, koje nisu vezane za kozmetiku, ali su mi trenutni favoriti i voljela bi ih pokazati 🙂

Ako pratite moju Facebook stranicu, već ste mogli zaključiti da sam velikii ljubitelj jeseni. Veseli me sve što ona donosi – hladnije vrijeme, miris grožđa i kestena u zraku, ljepša i zanimljivija odjeća, tamniji lakovi i ruževi. Uvijek u ovo vrijeme malo pretjeram s kupovinom, a ove godine se to najviše odnosi na lakove za nokte. Došla sam na svoje i odlučila kupiti sve moguće nijanse svojih berry i bordo boja 🙂

Prelazim na proizvode, prvo krećem s kozmetičkim, a pri kraju posta nalazit će se i neki ne-kozmetički novitet kod mene 🙂

1

Continue reading