AVON ~ ultra colour absolute

Avon ultra colour absolute ili hidrokolor absolute ruževi su mnogim čitateljicama i vjerojatno svim beauty blogericama jako dobro poznati. Izašli su u Avon katalogu prije nekoliko mjeseci i izazvali oduševljenje kod mnogih djevojaka zbog slatke ambalaže, a nakon isprobavanja mnoge blogerice su nas uvjerile da su stvarno dobri i unutar ambalaže 🙂

Ova recenzija vjerojatno dosta kasni i nisam nešto brza sa svojim dojmovima 🙂 No, iako su ih mnoge beauty blogerice recenzirale, želim i ja podijeliti dojmove o dvjema nijansama koje posjedujem, a to su – Lovely Cherry i Tea Rose.

avon 1

Volim kod Avon-a što prodaju zapakirano proizvode, to mi je bitno kod svakog tipa proizvoda, a pogotovo kod ruževa/sjajila i maskara. Ove ruževe ćete dobiti omotane crnom folijom, koju je lako nakon kupovine skinuti s ruža ( ima naznačeno mjesto gdje otrgnuti ).

avon 2

Na stražnjoj strani folije, nalaze se brojevi i nazivi nijansi, te još neki podaci o samim ruževima 😀

avon 3

Vjerujem da je većina Vas upoznata s ovom preslatkom ambalažom. Osim što je divna, jako je kvalitetna i čvrsta. Nikad mi se nije odvojio čep od ruža, a stalno su sa mnom na putu, od kad sam ih naručila.

Ruž dolazi u rozoj, modernoj boji ambalaže, s jednako rozim, ali prozirnim čepom, što im daje zanimljivi izgled.

avon 4

avon 5

Na dnu ambalaže se ponovo nalaze nazivi nijansi 🙂

Lovely Cherry 

Za ovu nijansu uvijek kažem da mi je baš Lovely 🙂  Savršeno roskasto-crvena boja, idealna za proljetne dane i ljetne večeri 🙂

Kod ovog ruža me oduševljava njegova pigmentiranost, iako ostavlja zavidan trag boje na usnama, on nije mat i ne isušuje ih. Baš ono što sam uvijek htjela kod ruža, htjela sam lijepu, vidljivu boju, ali opet ne prejarku i intenzivnu, da mi ne isušuje usne, već da ih hidratizira i njeguje 🙂 To sve radi ovaj ruž 😀

Vjerujem da im je ovo najpopularnija i najprodavanija nijansa 🙂

Savršeno se nanosi i razmazuje, i trajan je 🙂 Naravno, nestat će dok jedete, ali u svim drugim okolnostima se dobro drži 🙂

avon 6

avon 7

Tea Rose

Ovo je postao moj “Go-to” ruž za usne, kada god sam u žurbi i ne želim razmišljati koji ruž skombinirati uz koju majicu, ili koje sjenilo uz koji ruž – samo uzmem ovaj i znam da neću pogriješiti 🙂

Ovo je prekrasna, nekako zagasito-prizemljena roza boja, s malo smećkastog u sebi 🙂 Lijepo će pobojati vaše usne, a vama dati decentan look.

Kao i njegov prethodnik, lako se nanosi i razmazuje, i trajnost mu je dosta dobra 🙂

avon 8

avon 9

Miris ruževa je predivan kao i oni – nekako slatkast i malo vuče na miris trešnje. No ne ostavlja nikakav okus na usnama, što meni odgovara 🙂

avon 10

Oduševljena sam ovim ruževima i stalno ih koristim. Iako su mi prirasli srcu, ne planiram gomilati nijanse, već ću još samo naručiti nijansu Rich Merlot ( samo haha ), koju je odlično recenzirala Miss Kitsch Blog –> OVDJE

Ruževi su teški 3,6 g, njihova redovna cijena je 49 kn, ali se često, ako ne i uvijek mogu naći na sniženju u Avon katalogu 🙂

Ja sam svoja ova dva primjerka, svaki platila po 25 kn, što je bila ponuda u jednom od prošlih kataloga 😀

Jeste li isprobale ili planirate isprobati ove ruževe? Koja Vam je najljepša nijansa?

Hvala na čitanju! 🙂

Ivana ❤ ❤

34 thoughts on “AVON ~ ultra colour absolute

  1. Daavno sam rekla da je Lovely cherry najljepša nijansa od svih i još uvijek nisam promijenila mišljenje 😀 Ovi ruževi su jako dobri, a sreća pa cijena ne udara po novčaniku 😀

  2. Ruževi su jako dobri, napokon sam i ja probala pa mogu to reći 😀 Lovely Cherry mi je predivna nijansa 🙂 Imam nijansu Radiant Raisin, a sad sam naručila iz novog kataloga za 39 kn Caring Coral i to je po meni najljepša nijansa 😀

Leave a comment