Wet n Wild ~ brow & eye liner – E651 Black Black

Do sada sam od Wet n Wild – a recenzirala njihov lak za nokte, sjenila i ruževe.

Dobila sam na recenziranje i jednu olovku za oči. Iako piše da je olovka namijenjena očima i obrvama, ja ću ju koristiti samo na očima, jer je previše crna i pigmentirana da ju stavljam na obrve. U Wet n Wild brošuri sam vidjela da ove olovke imaju u raznim nijansama, između ostalog imaju i nijanse Taupe, Mink Brown  i Dark Brown – te nijanse su po mom mišljenju bolji odabir ako tražite multifunkcionalni proizvod koji će vam služiti i za obrve i za oči 🙂

olovkawnw

Sve nijanse Brow&Eye liner olovki

20140131_120301

Prvo što sam primijetila na ovoj olovci je to da je jako dugačka, duža je od svih olovki koje imam u svojoj kolekciji. Proizvod je težak 1,4 g i naglašeno je da nije testiran na životinjama. 

Olovka dolazi zapakirana u prozirnu foliju, a na sebi ima proziran čep. Površina olovke je jako glatka. Čep ne pada s olovke, nego čvrsto stoji na njoj.

olovkawnw1

Što kažu u Wet n Wild-u : 

” Bogata i dugotrajna formula pogodna za nanošenje na vanjski i unutarnji rub. Zbog široke palete boja izbor je mnogih celebrity-a i šminkera.”

olovkawnw2

Slažem se s onim što su naveli. Tekstura olovke je masna i mekana. Olovka se lijepo razmazuje i ostavlja bogat crni pigment – jako je pigmentirana 🙂

Prilikom šminkanja se nisam mučila s time da ju nanesem ravno i precizno, jer je s njom lako baratati. Lako ju je razmazivati i nanositi uz sam korijen trepavica, što mi je prije s olovkama bio problem.  S ovom olovkom je lako povući ravnu preciznu liniju, upravo zato što je mekana i ne morate se bojati da ćete oštetiti kapke.

olovkawnw3

Budući da je jako pigmentirana, masna i lako se razmazuje i nanosi, pogodna je da služi kao baza za razne smokey-eyes look-ove. Primijetila sam da je dugotrajna i ne iritira mi oči.

Već vidim da će biti dio stalne postave u mojoj kozmetičkoj torbici, zbog toga što je višenamjenska – mogu je koristiti za jednostavne dnevne look-ove gdje mi treba za laganu definiciju oka, ali mi može poslužiti i za dramatične večernje look-ove 🙂 Isto tako s njom je veoma lako izvesti tehniku – tightlining, zato što je mekana.  Stvarno je kvalitetan i koristan proizvod, i nadmašila je moju višegodišnju ljubav – Bourjois  olovku za oči Khol-Contour 🙂

Cijena ove olovke je 14,90 kn 🙂

Kako vam se čini ova olovka? Jeste li ju već isprobale? 🙂

Hvala na čitanju! 🙂

Ivana ❤ ❤

18 thoughts on “Wet n Wild ~ brow & eye liner – E651 Black Black

  1. ajme kako mi je dobro došla ova tvoja recenzija. taman sam razmišljala kako si moram kupit novu olovku za oči i dođem tu i ovo me dočeka. glupo će ti zvučati, ali fala ti puno, hihi :**

    • joj baš mi je drago da sam ti pomogla:) trudim se biti što više realna i informativna u recenzijama 😀
      ova olovka nije skupa, budeš se iznenadila kad vidiš koliko je ima 🙂
      budeš mi javila dojmove, kakva ti je :*

  2. Imam ovu olovku u nijansi taupe i planirala sam je koristiti isključivo za obrve jer mi je nijansa savršena za njih, međutim, koristila sam je svega 2 ili 3 puta. Zašto? Baš zato što je toliko masna i “razmazljiva” na obrvama mi nikako ne funkcionira. Obrve izgledaju užasno umjetno, sljepljeno, masno i ako potegnem prstom po njima, razmazuju se, a mislim da to nitko ne želi od obrva. 😛 Za oči mi također ne funkcionira jer je boja presvijetla i nije dovoljno uočljiva na očima. Zato sam stvarno razočarana jer sam bila oduševljena kad sam vidjela tako veliku 2u1 olovku za toliko malo novaca… 😦 Ali mogla bih ipak kupiti ovu crnu i koristiti ju samo na očima s obzirom da je tako mekana i, kao što si rekla, pigmentirana 🙂

    • da, vjerujem da ti je bila koma za obrve.. jednostavno je premasna.. mislila sam da je tekstura kod drugih olovaka malo tvrđa, ali vidim da nije :/
      mene čudi što je uopće ova olovka zamišljena za obrve, jer ima svakakvih nijansi tipa svjetloplava ilki tirkizna koja ne vjerujem da ikome odgovara 🙂
      ja ti predlažem da si uzmeš crnu, ova koju ja imam je baš pigmentirana, ne peče me za oči i traje 😀

Leave a comment