Wet n Wild – Idol Eyes ~ Creme Shadow

Danas vam donosim još jednu recenziju 🙂  Radi se o zanimljivom Wet n Wild proizvodu – kremasto sjenilo za oči, koje dolazi u obliku olovke. Kad sam otvorila Wet n Wild paket, prvo sam pomislila da se radi o klasičnoj “bucmastoj” olovci za oči. No poslije, nakon što sam se zagledala u naziv shvatila sam da se radi o proizvodu koji može poslužiti kao sjenilo, baza za druga sjenila i kao olovka za oči.

sjenilo

Ambalaža ovog sjenila/olovke je čvrsta, te na sebi ima proziran čep, koji ne pada sa sjenila. Proizvod je težak 3,2 g, a rok trajanja nisam uspjela nigdje pročitati koliki je, ako netko zna može mi reći u komentarima 🙂 Ako ne uspijem saznati držat ću se nekog standarda od 12 do 18 mjeseci.

Boja ambalaže odgovara boji sjenila, tako da ako posjedujete više različitih, lako ćete ih pronaći u ladici, kozmetičkoj torbici, itd 🙂 Moje dolazi u nijansi naziva – Distress.

Distress je oku ugodna, prekrasna, tamno plava nijansa. Smatram da je to jedna od onih nijansi koje stoje svima, i koja bi se svima svidjela.

Za druge nijanse ne znam, no Distress nijansa se lagano presijava, i dosta je nijansirana, tako da je s njom lako postići smokey eyes efekt, slično kao i s Maybelline Color Tattoo sjenilima 🙂

sjenilo1

Što kažu u Wet n Wild-u : 

” Za savršen pogled. Zbog svoje praktičnosti dobili su priznate nagrade. Ako imate masnu kožu nanesite ih preko pudera, i trajat će satima.”

Sve znamo da je  stavljanje pudera na očne kapke,  stari trik da sjenilo duže traje. Danas za tu namjenu imamo baze za sjenilo. Moji kapci i koža su dosta masni, iz tog razloga je nužno da prije stavljanja ovog sjenila/olovke, stavim bazu za sjenilo. Ukoliko nemate bazu može poslužiti malo tekućeg pudera 🙂

Ovo sjenilo je izrazito pigmentirano i kremasto, boja je čista i dosta se ravnomjerno nanosi, te nije potrebno puno blendanja. Kad sam ga stavljala samog, bez prethodno nanešene baze, prilikom blendanja, čak i onog najblažeg, sjenilo je gubilo na pigmentaciji, i totalno je nestala ljepota boje. Na kraju je umjesto ove prekrasne plave boje, nastala neka njena blaža verzija, koja je pomalo vukla na sivu. Iz tog razloga, a i zbog toga što mi se kapci maste, je nužno da  nanesem bazu.

sjenilo2

Sve nijanse Idol Eyes – Creme Shadow

20140131_120353

Sviđa mi se ovakav tip proizvoda. S obzirom da u zadnje vrijeme težim multifunkcionalnim, kvalitetnim i jednostavnim za korištenje proizvodima, s kojima ne gubim puno vremena i živaca 😀  S ovim dobivam sve to uključujući i povoljnu cijenu. Cijena je 22,90 kn.

Multifunkcionalan je jer ga mogu koristiti kao sjenilo, kao olovku na waterline-u kada želim pop of color, ili kao i jedno i drugo 🙂

Na sljedećem swatchu možete se i sami uvjeriti u ljepotu nijanse Distress. Boja je nanesena bez prethodno nanesene baze, i bez blendanja 🙂

sjenilo3

Kako Vam se čini ovaj proizvod? Jeste li već koristile ovaj, ili neki njemu sličan proizvod?

Hvala na čitanju!

Ivana ❤ ❤

30 thoughts on “Wet n Wild – Idol Eyes ~ Creme Shadow

  1. Nisam razmisljala da ju koristim kao bazu za sjenilo ali probat cu 🙂 meni je predivna, za te novce mislim da cu ih sve pokupovati, posebno za ljeto kad mi se ne da sto sjenila stavljati po ocima 🙂

  2. Zašto ovo nema u BiH 😀 Na slici gdje se nalaze sve nijanse dopada mi se prva ali i tvoja je lijepa. Iako ja ne koristim plave ova mi se baš dopada, a može biti što je tamnija pa bih se nekad odvažila 😀

Leave a Reply

