Instagram photos – February

Odlučila sam na blogu uvesti novu rubriku, a bit će vezana za Instagram. Objavljivat ću pregled svih fotografija koje sam tamo stavljala određeni mjesec, a krećem od veljače 🙂 Zadnjih nekoliko mjeseci mnogo pažnje posvećujem svom Instagram profilu i često sam tamo. Dovoljno govori to što sam konkretno ovaj mjesec postala 25 fotografija i ako usporedim s brojem dana koliko ih veljača ima, skoro da sam svaki dan nešto novo stavljala 😀

Planiram nakratko ukinuti rubriku Empty products. Nije da ne volim pisati i čitati takve postove, no jednostavno sam u nekoj fazi kada mi se ne da skupljati prazna ambalaža. Imam problema s pohranom “punih” stvari koje su još u funkciji, tako da trenutno nemam strpljena s gomilanjem praznih bočica. Zadnji put kada sam napunila vreću proizvoda za Empties post, na kraju je sve završilo u smeću, jer se nisam mogla organizirati oko pisanja tog posta. Tada sam odlučila da ću neko vrijeme stati s objavljivanjem takvih postova, ali ću se svakako truditi ovdje na blogu, na Facebooku i Instagramu naglašavati kada mi proizvod bude posebno dobar ili ga ponovo kupim nakon trošenja 🙂

pizap.com14567801995081

Ovaj mjesec je bio stvarno bogat kozmetičkim novitetima i događajima. Puno više nego što sam navikla i stvarno sam sretna i zahvalna na svemuJako sam uzbuđena što ću isprobati sve te ljepotice, ali još više što ću pisati o njima i Vama ovdje prenositi svoje dojmoveMoj cijeli Instagram profil je –> ovdje.

IMG_20160201_130409

Na samom početku mjeseca, ali i tjedna, pred kućnim vratima me iznenadila nova L’oreal maskara i tuš iz linije SUPERSTAR.

IMG_20160204_152052

IMG_20160204_154839

IMG_20160205_134145

Nekoliko danas kasnije bila sam pozvana i prisutna na lijepom Bvlgari & Sensai druženju. Ambijent je bio prekrasan crno – zlatni, što lijepo dočaravaju gornje slike 🙂 Organizatorice su nam poklonile Bvlgari parfeme – Goldea, koja mi je jako fina. Idealan parfem i za mene i za moju mamu. Dobile smo i Aqua Divina. Iskreno nisam pretjerano oduševljena ovim parfemom, miriši mi na čudnu kombinaciju muškog mirisa i bljedunjavog kokosa. Na prvu mi nikako ne odgovara :/ Dobile smo još i Sensai preprativu – emulziju i losion za lice, nisam ih još isprobala, ali me jako zanima učinak.

IMG_20160205_134519

Zatim slijedi Maybelline pozivnica za #MAKEITHAPPEN event. Ova pozivnica je postala slavna, jer je oduševila nas blogerice. Općenito je lijepo dobit pozivnicu od ovog brenda, ali kad ju upakiraju u slatku i trendy kozmetičku torbicu zajedno s ostalim poklonima, ostanete bez daha

IMG_20160206_111329

Objavila sam post o tri ruža iz L’oreal La Vie en Rose linije. Tog posta možete se prisjetiti klikom na –> ovdje.

IMG_20160207_143206

Zatim je u mom domu bio Krafna Day, odnosno nedjelja uoči fašnika 😀 Mami i meni se nisu dale peći, već smo u Kauflandu kupile po malo od svake vrste

IMG_20160209_173926

Zatim sam u jednom postu obuhvatila svoje najdraže ruževe za hladni period godine. Taj post možete pročitati klikom na –> ovdje.

IMG_20160211_104812

Opet lijepo iznenađenje od Maybelline. Četiri nova Dr Rescue baby lips balzama. Dva sam poklonila, a o dva ću uskoro pisati 😀

IMG_20160211_223640

Uzbuđeno sam slikala Maybelline vrećicu još u vlaku kada sam se vraća doma s eventa 😀 Maybelline službeno ima novi slogan – MAKE IT HAPPEN, koji zamjenjuje kultni “Možda je rođena s tim, možda je to Maybelline!”

IMG_20160212_110743

Jutro nakon eventa – pijem kavu i slikam lijepi, stolni Maybelline kalendar, kojeg smo dobile s ostalim poklonima 🙂 Ovakav tip fotografije će biti tradicija svaki mjesec, jer svaki mjesec na ovom kalendaru donosi novi trend i novu priču 😀

IMG_20160213_151033

Ukusna, brzo pripremljena čokoladna torta za lijenu nedjelju ❤ ❤

IMG_20160213_151404

Divna, kako ju ja zovem “knjižica poklona” koju smo dobile na Maybelline #MAKEITHAPPEN eventu 😀 Unutra se nalazi THE NUDES paleta, The Falsies Push Up drama maskara, Color Sensational ruž u nijansi Crazy Pink te praktični usb stick 🙂

IMG_20160213_173151

Objavila sam post o maskari i tušu iz L’oreal SUPERSTAR linije, koje sam dobila početkom mjeseca. Link na post –> ovdje.

IMG_20160215_160704

Zatim su mi od Wet n Wilda stigle ove četiri ljepotice – paleta sjenila The Naked Truth, balzam/ruž za usne Red-dy or Not, gigantska olovka za usne Brandy Wine i Megalast lak za nokte u nijansi Disturbia (uskoro ga recenziram).

IMG_20160215_203446

Organizirala sam nagradnu igru na svojoj Facebook stranici ( bila je gotova 23.02.2016.)

IMG_20160216_172450

Kišna i tmurna nedjelja doma – idealna za nabaciti ovakvu fotografiju 😀

IMG_20160217_125707

Aura je došla u Hrvatsku i poslali su mi ponešto iz svoga asortimana. Ako Vas zanima ruž je u nijansi My Beloved, rumenilo u nijansi Rose, a sjenilo u nijansi Cute Nude 😀

IMG_20160217_130024

Obožavam novi šal poslan od Bipe 😀 I predivan Golden Rose lak, broj je 80. Savršena nude nijansa od koje se teško odvajam 😀

IMG_20160219_131401

Slučajni selfie u autu kada sam obnovila pramenove i boju kose 😀

IMG_20160220_142106

Subotnja kava i kolačić s Roseybelle. Ovaj kolačić je prefin i mekan te tražim idealan recept za napravit ga doma 😀

IMG_20160222_190646

Napisala sam post o dva Afrodita proizvoda iz MA3GENIX linije. Taj post možete pročitati –> ovdje.

IMG_20160223_122437

Totalno iznenađenje od The Balm ❤ ❤ Poslali su mi HOT MAMA rumenilo i Autobalm California paletu koja sadrži sjenila, rumenilo i highlighter. Nju uskoro recenziram ❤ 😀

IMG_20160223_204150

Otišla sam na kavu s prijateljima s fakulteta i oduševio me prekrasan stol te biljka na njemu. Onaj tko je uređivao terasu sigurno ima Instagram 😀

IMG_20160228_131830

Za kraj ovog posta i mjeseca – Moja selekcija proizvoda za odmoran izgled lica 🙂 Taj post možete pročitati –> ovdje

Koristite li Vi Instagram? Kakve fotografije najviše volite vidjeti tamo? Što Vas najviše inspirira? 

Hvala na čitanju!! 🙂 🙂

Ivana ❤ ❤

14 thoughts on “Instagram photos – February

  1. Volim postove ovakvog tipa kao pregled mjeseca, iako sam ja svoje zapustila, ali možda se opet pokrenem 😀 Bio ti je ovo baš divan mjesec uz puno lijepih druženja i proizvoda 😀

    • da, čitala sam te postove kod tebe uvijek i to su mi jedni od dražih postova kod tebe, tako da slobodno ih vrati,, a kad imaš Instagram, lakše je voditi evidenciju i kronološki poredat slike 😀
      proizvoda je bilo u izobilju, sad se idem mackat 😀

  2. Objavljuješ fotografije kakve najviše volim, zato te i pratim. 🙂 Šteta što više nećeš pisati empties postove, zanimljivi su i korisni. 😦

    • awww baš mi je drago što ti se sviđaju moje fotke i što me pratiš 🙂 jako mi je drago i cijenim to ❤ Emptiesi se budu vratili, samo sam trenutno u kaosu, pa malo pauziram s tim postovima 🙂 ali svakako naglasim ako je nešto toliko dobro, što sam potrošila i kupujem ponovo 🙂

    • hehe da 😀 lako se navući 😀
      da, ma kad budem imala više vremena i budem organiziranija vratit ću emptiese, ali sad sam odlučila malo stati 😀 kad svejedno i ono što skupim na kraju bacim u smeće 😀

Leave a comment