Dresslink New In

Ponovila sam lijepu suradnju s Dresslink web shopom, i ovoga puta su mi poslali nekoliko stvari, koje su mi bile na wish listi 🙂 Radi se o accessories artiklima i pomno sam birala što bi htjela da stigne na moju adresu i što mi fali. Kako volim jednostavne komade odjeće, tako volim jednostavne i accessories dodatke što i sami imate priliku vidjeti 🙂 Krenimo s New In postom i mojim prvim dojmovima 🙂 ❤

pizap.com14327457626371

Women Long Purse Clutch Wallet High Quality Zip Bag Card Holder

20150527_170125

20150527_170138[1]

20150527_170436[1]

Simpatičan novčanik-torbica 🙂 Fora mi je što je izvana crn i poprilično jednostavan, te ima točkastu kopču i obojeni privjesak koji ga izvlače iz čistog crnila. Možete birati između plave, lubenica-crvene, crne i nježno roze boje. Meni je uz crnu i roza prekrasna i razmišljam da si naručim i nju 😀 Novčanik je kreiran tako da si možete organizirati sve bankovne kartice, vizitke ili kartice omiljenih trgovina 🙂 Ima također prostor za novčanice i sitniš. Na prvu mi se jako dopada i mislim da ćemo se dobro slagati, jer je jako funkcionalan 🙂

Fashion Jewelry Pendant Chain Crystal Choker Chunky Statement Bib Necklace

20150527_170915[1]

Moja prvaaa statement ogrlica i jako sam zadovoljna sa svojim izborom. Pokazala sam vam ljubičastu verziju ovog istog modela, u zadnjem Dresslink wish list postu. Za prvi puta sam htjela nešto jednostavno, ali dovoljno posebno, što može proći i pod “svečano”. Mislim da će lijepo stajati uz jednostavne majice, ili posebnije košulje. I smatram da je ovo komad nakita koji lijepo izgleda u bilo koje doba godine 😀 Razmišljam o samostalnoj narudžbi još jedne, da imam u rezervi, jer mislim da je ovo tip ogrlice koji će mi se dugo sviđati 🙂

Unisex Retro Designer Super Round Circle Cat Eye Semi-Rimless Sunglasses

20150527_172059[1]

20150527_181352[1]

Naočale koje sam isto spomenula u zadnjem, Dresslink wish list postu. Htjela sam ovo ljeto nabaviti si ovakav retro/mačkasti model. Zadovoljna sam kako mi stoje 🙂 Lijepo “sjede” na nosu i ne kližu s njega, a to mi je jako bitno, jer mi nema goreg kad u šetnji i/ili žurbi moram 100 puta popravljati naočale 😀 Razmišljam o narudžbi istog modela, ali s leopard okvirima, ne tipično za mene, ali ne mogu prestati misliti na njih 😀

Lovely Cute Rhinestone Crystal Bowknot Bow Tie Earrings Earring

20150527_171029[1]

I zadnje u ovom postu su slatke, svjetlucave naušnice. Luda sam za mašnicama, a posebno crnim mašnicama 😀 Zbog toga što se malo svjetlucaju, vjerujem da ih neću nositi u nekim dnevnim, casual izlascima iz kuće, ali za navečer su pun pogodak 😀 Kosa mi je sada svjetlija, pa će se njihova tamnija boja isticati 😀 Sviđa mi se što imaju u ponudi crne modele, a ne samo klasične zlatne i srebrne 😀 😀 Zamišljam da lijepo idu i uz ljepši, ljetni top, i toplu, zimsku vestu 🙂 ❤

pizap.com14327458209482

*PR pokloni

Jeste li već naručivali s Dresslink-a? Sviđa li Vam se koji od prikazanih artikala? Što si planirate naručiti? 

Hvala na čitanju!! 🙂 🙂

Ivana ❤ ❤

29 thoughts on “Dresslink New In

  1. Vidjela sam ovakve naočale u New Yorkeru i preeeedobre su, čim skupim 80kn kupujem 😀
    Naočale ne volim kupovati online jer se nikad ne zna kako će to stajati na obliku moje glave 😀

  2. Joj sve je preslatko, ali bas sve… htjela bi i naocale i novcanik i ogrlicu 😀 najljepse su mi ipak naocale koje ti savrseno pristaju 🙂 nausnice su isto slatke, imam slicne, ali zlatne 😀

  3. Ogrlica je bas po mome ukusu, jednostavna i efektna 😀 mislim da ce super ici na jednostavne kombinacije da ih malo podigne, tako ja nekad kombiniram svoje :))
    a i naocale su mi krasne :D, ali sam ja sebi kupila nove u c&a za 30 kuna neki dan 😀

    • e to sam stvarno i tražila… nešto jako jednostavno, ali opet dovoljno efektno da me izvuče iz monotonije,, posebno ako se moram na brzinu srediti 😀
      C&A ima krasnih stvari,,

  4. I opet ja, točkiceeee! 😀 Što ću kad ih volim 😀 Mislila sam da je cijeli tufnast, ali nije ni ovako loše. Baš funkcionalno, kako sama kažeš. Sad čekamo jedan outfit post s novom ogrlicom 😉

Leave a Reply

