Dresslink Wish List ~ bags, wallets, accessories

Do sada nisam radila wish liste na svom blogu, jer obično nemam neku veliku listu u glavi stvari koje želim. Radije sam za slaganje nekakvih mentalnih lista, iako sam primijetila da je u zadnje vrijeme bolje staviti na papir i realno sagledati što mi točno treba, da novci na kraju ne budu potrošeni na neki drugi, ne prijeko potreban predmet 😀

Dresslink je web shop koji me privukao šarenilom girly stvari, preslatkih bluza i košulja, ali i torbi, lančića, naušnica. U ovoj wish listi sam se više bazirala na torbe i nakit, jer nemam naviku naručivati online odjeću – tip sam osobe koji mora doći, probati, vidjeti kako mi stoji neka stvar i tek onda kupiti artikl.

4508655

Mislim da su ovakvi online site-ovi idealni za kupnju modnih dodataka, koji oplemene svaku odjevnu kombinaciju. Kako se vrlo jednostavno i casual oblačim, volim zato imati posebniju ili ljepšu torbu, ili nekakav lančić koji će jednostavnu majicu/vestu podići na drugu razinu 🙂

Isto tako smatram da naše trgovine  s accessories stvarima, pretjeruju s cijenama (kada nisu ogromna sezonska sniženja), a svi znamo da su ti artikli naručeni s istog mjesta i da se radi o istim stvarima, koje možemo jeftinije naručiti i kupiti online. Još uvijek spadam u skupinu djevojaka, a mislim i većina Hrvatske, koja svakako nastoji uštedjeti na takvim, ponekad prijeko potrebnim sitnicama 😀

Pa da vidimo što sam si zaželjela s Dresslink stranice i što ću nastojati narednih mjeseci si priuštiti 🙂 Linkovi na artikle su u naslovima 🙂

Girl Satchel Simple Purse Bag Handbag

Capture.PNG1

Iako sam veliki ljubitelj većih torba, gdje mi stanu skripte, knjige i sve ostale stvari, volim i ovakve manje, koje su mi idealne za kave s prijateljicama i lagane, bezbrižne šetnje gradom, kada ne želim biti preopterećena sa stvarima 🙂 Iako je većina mojih torba u smeđe-tamnosmeđe-crnim bojama, odlučila sam se za promjenu. Volim tamnocrvenu-bordo boju i nije mi strana, mislim da je jedna od onih uočljivih, lijepih, ali nikako napadnih boja i smatram da će podići moje jednostavne, monokromne kombinacije odjeće 🙂

Handbag Spike Shoulder Bag Tote Handle With Magnetic Button

Capture.PNG2

Drugi model torbe koji sam si poželjela je ovaj i zapravo već imam potpuno identičnu torbu, ali u smeđoj boji. Ovaj model torbe je idealan za mene, jer djeluje pomalo vintage, poštarski. Mogu ju nositi u situacijama kada imam mnogo stvari, ali i danima kada nosim samo novčanik ili mobitel, jer nekako paše na sve moje kombinacije. Ova tamno siva boja mi se posebno svidjela, mislim da bi zbog nje i ova torba odudarala od svih koje trenutno imam. Zaljubljena sam u ovakav model već oko godinu i pol dana i samim time je ušla u nekakav moj stil 🙂

Lovely Cute Rhinestone Crystal Bowknot Bow Tie Earrings Earring

Capture.PNG4

Inače nisam ljubitelj nakita koji se sjaji, ali ove mašnice naušnice su mi preslatke. Prvo – jer volim sve što ima veze s mašnicama, a drugo – zato što je crne boje, pa samim time se ove naušnice mogu uklopiti i u kombinacije dok imam na nogama neke ležerne tenisice 😀 Izgledaju nekako slatko i romantično na ušima, ali opet ne potpuno neozbiljno 🙂

Retro Vintage Style Steampunk Quartz Pendant Chain Clock Pocket Watch

Capture.PNG3

Ako ste čitali moj post Predbožićni vikend u Beču, mogli ste primijetiti da imam Pocket Watch lančić i totalno sam zaljubljena u takav dizajn. Smatram da je slatki, vintage detalj i isto se uklapa uz mnoge kombinacije. Ovoga puta sam si poželjela malo ozbiljniju, elegantniju i ušminkaniju njegovu verziju. Opet dolazi u crnoj boji, koja me u zadnje vrijeme jako privlači kod nakita 🙂 Odličan mi je taj crni odsjaj i smatram da bi lijepo izgledao i na tamnijim i na svjetlijim majicama 🙂

Women Long Purse Clutch Wallet High Quality Zip Bag Card Holder

Capture.PNG5

Capture.PNG6

Ovaj novčanik – torbica bi bio najveća promjena za mene, jer trenutno ne posjedujem nešto takvo u rozoj boji i mislim da od osnovne škole nisam imala rozi novčanik ili torbicu 😀 Sviđa mi se ova roza, jer je nježna, puderasta, svakako slatkaMislim da bi ovo bila odlična stvar za ljeto, za vrijeme šetnje s prijateljicom do sladoleda, jer stanu mobitel, novci i dokumenti, a to je najbitnije. Točkasta unutrašnjost me asocira na interijer neke slastičarne 😀 Joj već vidim ovo kako sjedi sa mnom kraj kombinacije šumskog voća i stracciatelle 🙂 ❤

2014 Elegant Girl Lady Women Synthetic Leather Scrawl Clutch Wallet Purse Handbagd New

Capture.PNG8

Ponovo jedna – nije skroz novčanik, a nije ni skroz torbica stvar 😀 Nekako me zadnjih godinu dana privlače vintage printovi, a samim time i vintage ilustracije svjetskih gradova 😀 Bilo da se radi o šalicama, podmetačima za čaše ili nečem trećem. Ovaj put mi je za oko zapeo Pariz ❤ Ovo je nešto što vjerojatno ne bi svakodnevno bilo uz mene, ali bi super došlo da podigne neku jednostavnu i jednobojnu odjevnu kombinaciju 🙂 Svakako bi dobro došlo da slikam i neke proizvode za blog uz to 🙂 Divna i slikovita stvarčica 🙂

Jeste li ikada naručivali s Dresslink stranice? Sviđaju li Vam se njihovi proizvodi? Jeste li poželjele nešto za sebe i s moje wish liste? 

Hvala na čitanju!! 🙂 🙂

Ivana ❤ ❤

33 thoughts on “Dresslink Wish List ~ bags, wallets, accessories

  1. Nisam još čula za ovu stranicu, al sada ću malo škicnuti što nude. 😉
    Potpuno se slažem cijene nakita po našim dućanima su pretjerane, ne pada mi na pamet dat 100-tinjak kn na neku ogrlicu koja će bit in samo jednu sezonu, hvala Bogu na ebayu. 🙂

    Od stvarčica koje si ti izabrala posebno mi se sviđaju naušnice, prije sam ludila za velikim visećim, a sada biram što jednostavnije i manje, pinki novčanik mi je rakođer baš sima. 😀

  2. Super mi je ona prva torba!! Sa Dresslinka još nisam naručivala, ali sam gledala što nude. Naravno, u silnoj ponudi sam se izgubila i definitivno ne bih bila u stanju napraviti WL sa samo nekoliko stvari :D!! Ja trenutno čekam nekoliko stvarčica sa Aliexpressa!

  3. Nisam čula za stranicu ali ću škicnuti da vidim šti se nudi i za svoju dušu napraviti svoju wish listu 🙂 … posebno su me oduševili novčanici koji su mi slabost 🙂 volim ove praktične u koje stane sve 🙂

  4. Nisam još čula za ovu stranicu, sada sam malo zazujala, provela dosta vremena gledajući po njoj 😛 Imaju lijepih stvari 🙂 I, moram priznati, sve mi je lijepo od ovoga što si navela, ali torbe svakako najljepše 🙂 Njih nikako dosta jel? 😛

  5. Slatke stvarčice si poželjela, sretno u skidanju ih s WL. 🙂 Prva torba mi je fenomenalna, baš divno izgleda, fora su i ovi ogromni clutchevi. 😀

  6. Imam prvu torbu i kupila sam je baš na dresslinku za neku siću. 😀 Stvarno je dobra i nakon dvije godine i dalje super izgleda. Ako želiš, javi se u inbox pa ti je pofotkam i pošaljem fotke da vidiš kakva je “uživo”, mada mogu reći da su njihove fotke poprilično realne 😉

  7. Nisam nikad naručivala s Dresslink stranice i idem baš vidjeti čega svega imaju 😀 Torbe su mi divne, obje i također mi torba nikada nije dovoljno velika jer uvijek nosim hrpu stvari i onda se čudim kad me boli rame 😀

  8. Evo mene s komentarom 😀 haha. Narucivala sam odjeću od njih i skroz su fina i poštena stranica, preporučam ih svima 🙂 jeftino i brzo dođe, a kvaliteta malo bolja od Ebaya, tj. ona top razina na Ebayu recimo. 🙂 torbica je prelijepa, kao ona od Essie ❤

    • eto tebe haha xD
      ovo je super da brzo dođe i vidim da mnogi ljudi imaju pozitivna iskustva sa siteom 😀
      da, zaljebljena sam u torbicu i jedva čekam da dođe.. sad sam da nađem tenisi normalne, poštene haha

  9. Nećeš vjerovati, ali ja prvi put čujem za ovu stranicu o.O
    Stvarno su ti lijepe stvari na listi tako da idem i ja malo pogledati stranicu i naći nešto za sebe 😀

  10. Odlične stvari su ti na wish listi 🙂 Prva torba mi se skroz sviđa i baš bi mi trebala samo možda u nekoj drugoj boji. Ovi novčanici torbice su mi genijalni i predivni 🙂

  11. Mislim da sam već čula za ovu stranicu ali nisam naručivala i nemam pojma kakva je poštarina itd pa ako možeš malo objasniti? Ako si već naručivala naravno :). Meni ti se sve što si stavila sviđa, ali vjerojatno ćeš pogoditi, osvojio me ovaj novčanik rozi s točkicama koje te podsjećaju na slastičarnicu, idem odmah provjeriti na link cijenu jer mi je neodoljiv.. Nadam se da bude još ovakvih članaka :))

    • nisam ni ja ništa naručivala,,, poštarina ovisi od artikla do artikla koliko sam skužila… zato neki proizvodi znaju izaći duplo skuplje, jer poštarina košta koliko i artikl … ali još uvijek je to sve jeftinije, nego kod nas… najbolje da se registriraš, pa sama ubaciš u košaricu i vidiš konačnu cijenu… mislim da je najbolje izabrati China Post (with tracking number) shipping 🙂

Leave a comment