Wet n Wild – Mega Last Lip Color ruževi

Nastavljam sa serijom recenziranja Wet n Wild proizvoda. Moje zadnje dvije recenzije možete pročitati ovdje i ovdje 😀 😀

Nedavno sam na svojoj Facebook  stranici stavila fotografiju stvari koje su mi iz Wet n Wild-a poslali na recenziju. Na moju želju poslali su mi između ostalog svoja dva ruža koja su mi se po swatchevima na Internetu najviše svidjela. To su nijanse Sugar Plum Fairy i Rose – bud.

U Wet n Wild-u kažu: ” Postojan i intezivan ruž za usne s Koenzimom Q10 i vitaminima A i E. Posebno nježna tekstura za lagano nanošenje.”

obadva ruža

Ruževi dolaze u plastičnoj ambalaži, s prozirnim čepom. Prozirni čepovi i poklopci su karakteristični dio ambalaže Wet n Wild proizvoda, i meni je to simpatično 😀

Ruževi su zaštićeni s prozirnom folijom, ali se ne treba truditi oko otkidanja folije, već se može lagano povući i skinuti s ruža.

Kod skidanja čepa treba paziti, da se ne ošteti ruž, jer je uvijek dio ruža otkriven. Pazite kako skidate čep, da vam ne bi dio ruža ostao na njemu 🙂

Ruževi su teški 3,3 g, a rok trajanja im je 18 mjeseci od otvaranja.

Sugar Plum Fairy 

Ovaj prekrasan ruž mi je postao apsolutni favorit. Nijansa je totalno moja i pogođena. S jedne strane intenzivna i šik, no s druge strane prekrasno nosiva. Ruž je veoma pigmentiran, predlažem da usne prije nanošenja pripremite balzamom kako bi ruž ljepše klizio, i kako bi se boja bolje rasporedila. Još jedan razlog da svoja usta pripremite balzamom je i taj što bi vam ovaj ruž mogao isušiti usta ako ga nosite samog, a i ovo hladno vrijeme ne pomaže 🙂

Boja je prekrasna – između  berry i ljubičaste nijanse. Osjećam se bajkovito dok ga nosim 😀 hehe!

Trajnost mu je odlična – preživio je čaj i klementine 🙂 Čak i kad se skroz obriše i ne osjetite ga više na ustima, uvijek ostane malo boje na usnama, manje intenzivne, ali ipak vidljive. Volim, volim ovu nijansu ❤ ❤ 

sugarplumfairy

sugarplumfairy1

sugarplumfairy4

sugarplumfairy3

Rose – bud

Ova nijansa ruža je isto predivna i posebna – između vintage roze i koraljne. Po teksturi je malo kremastija i lakše se nanosi od Sugar Plum Fairy. Uzbuđena sam zbog ove nijanse, mislim da će ju biti prekrasno nositi na proljeće 🙂

Trajnost i pigmentacija ove nijanse je zavidna, jednako kao i kod Sugar Plum Fairy 🙂

rosebud

rosebud1

rosebud2

Swatchevi

swatch

Jako sam zadovoljna ovim ruževima. Spadaju među kvalitetnije ruževe koje posjedujem, a koštaju samo 22,90 kuna. Smatram da za ovakav kvalitetan ruž to nije puno novaca ako ste zaljubljenica u ruževe i uvijek volite isprobavati nove kao ja 🙂

Jeste li isprobale Wet n Wild ruževe ili razmišljate o tom? Koja nijansa vam je najdraža?

Hvala na čitanju! 🙂

Ivana ❤ ❤

22 thoughts on “Wet n Wild – Mega Last Lip Color ruževi

  1. wau sviđa mi se ova tamnija nijansa…nisam ljubitelj ruževa, ali izgleda mi fenomenalno! haha preživio klementine i čaj 😀 e onda se drži kak spada, nadam se da nisi bila samo zamusana ;D
    super postić :*

Leave a comment