Dresslink ~ What’s In My Bag – Coffee edition

Ovaj post će biti zapravo 2u1 post. Govorit ću o jednoj lijepoj suradnji i govorit ću što je u mojoj torbi kada idem s prijateljicama/prijateljima na kavu 🙂

O Dresslink stranici sam pričala, kada sam sastavila svoju Wish listu stvari koje želim s nje. Taj post možete pročitati –> ovdje 🙂 Ljubazno su mi se javili s Dresslink-a i ponudili suradnju, te zamolili da izaberem što želim s njihove stranice, a da je do 20 dolara (dostava isto uključena). Izbor je pao na torbu, koja je zvijezda ovog posta

20150504_145831

Ovu torbu vidim kao jednostavnu, urbanu torbu za užurbanu djevojku/ženu. Poprilično je jednostavna, jedino se bojom ističe. Iako u ponudi imaju i njenu crnu verziju, namjerno sam uzela crvenu, jer crnih malih torbi imam dovoljno, a ova bordo crvena će se moći isto često nositi i biti dobro uklopljena uz moju garderobu. Volim taj njen jednostavan, a opet poseban oblik i kopču koja ju krasi naprijed i daje joj moderan/retro štih u jednom 🙂

Veličinom je idealna torba za otići s njom na kavu – u nju stanu sve vaše sitnice koje Vam moraju uvijek biti pri ruci, ali Vas ramena opet neće boljeti kao od velikih torbi u kojima nosite skripte, knjige, bilježnice, kišobrane i sto drugih stvari.

Kada se torba otvori ima dodatan zip da ju zakopčate, pa su stvari još bolje zaštićene od kiše ili nečeg 😀 Sa strane ima mali uski džep, isto tako i unutra ima jedan mali džep i pretinac za mobitel, koji ja ipak nalazim korisnim, jer ako mobitel stavim unutra, odmah ga mogu naći u gomili stvari 🙂

Materijalom mi na prvi dojam djeluje jako kvalitetno i čvrstoLink gdje ju možete naručiti s Dresslink-a je –> ovdje. Koštala je 17,32$ skupa sa shippingom. Kada naručujete s Dresslinka izaberite – China Post (10-25 business days,with Tracking number) način dostave, jer je najjeftinija opcija, a moći ćete pratiti Vašu poštu na kojoj je lokaciji 🙂

20150504_150303

Sada kada sam ispričala neke osnovne informacije o torbi i Dresslink stranici, počet ću s pokazivanjem što ja nosim u torbi kada idem na kavu i/ili neki lagani, dnevni izlazak, kada nemam obaveza i nemam što obavljati po gradu 🙂

Gore možete uočiti ključeve 😀 Ako idem s autom, tu je naravno njegov ključ. Ovo je zapravo tatin ključ i on si je lijepo na njega stavio kao privjesak – otvarač za boce (koji se često nađe potrebnim/korisnim) 🙂 A drugi je kućni ključ, na čijem privjesku piše moje ime 🙂

20150504_150423

S nečim treba i platiti tu kavu, pa je dobro došao novčanik 🙂 Ovaj je bio poklon od moje drage prijateljice Tihane za moj 23. rođendan. Imam ga pune dvije godine i još uvijek je u odličnom stanju. Nije nigdje pukao, izblijedio, ove slatke perlice/cirkoni nisu otpale, niti jedna 😀 a toga sam se najviše bojala. Kupila ga je u Tally Weijl i skroz je pogodila moj ukus. Volim jednostavnost, ali opet nije preobičan i predosadan. Ponekad nosim samo njega kao torbicu, ubacim mobitel i ključeve i odem, kada sam u žurbi 🙂

20150504_150958

Volim koristiti i nositi svugdje sa sobom matirajuće papiriće. Ako je kava duža, pojavit će mi se sjajni/masni dijelovi na licu i čelu, a papirići su najbrže, najbolje i najjeftinije rješenje da to brzo riješim u toaletu 😀 Njihovu funkciju sam opisala u zadnjem postu, gdje sam detaljnije recenzirala Essenceov mattifying bronzing paper, link –> ovdje.

20150504_151150

Opsjednuta sam ovim parfemom – Lanvin Eclat d’ArpegeAko jedan parfem može opisati ono pravo proljeće – to je ovaj. Miriši tako zavodnički, svježe, mladenačko, bezbrižnoParfem je kreiran 2002. godine, a kopirat ću kako su ga lijepo opisali na PunMiris stranici, potpisujem svaku riječLežerni cvjetno-voćni miris Eclat d’Arpège nastavlja temu muzike i obnavlja legendarni d’Arpège. Kompozicija je delikatna, tanka, djevičanska, prvi akordi jorgovana i zelenog limunskog lišća prenose vas u nježni početak proljeća. Zatim se osjeća bliski dolazak ljeta, cvijeće buja, miris postaje intenzivniji, jer je u srcu kompozicije procvjetala Wisterija, breskva i crveni božur. Lišće zelenog čaja rashlađuje. Izvrsnu osnovu kompozicije čini bijeli Libanski kedar, nježni mošus i amber. Parfem je kreirala Karine Dubreuil 2002. Bočicu je kreirao Alber Elbaz.

Inače ga ne nosim u ovoj torbici, već bočicu stavim samu,, ali sam ju morala uslikati kad je tako slatka, mala i začuđujuće kvalitetna. ❤ Dobila sam ga na ItGirl.hr i I love… eventu 🙂 Kada potrošim ovu malu ambalažu, sigurno kupujem veću/original bočicu

20150504_151425

Preko cijele godine sa mnom mora ići i balzam za usne, jer nije dobro kada usne izgledaju neprivlačno suhe, a još gore je ako me počnu peći, a ja nemam balzam kraj sebe da ih umirim. Trenutno je često sa mnom ovaj SebaMed balzam i jako sam zadovoljna. Jako je lagan, kvalitetan, ne daje onaj masni sjaj usnama, već lagani prirodni i što je najbitnije uistinu ih njeguje i štiti od vjetra. Ima lijepi, neutralan, ali privlačan miris. Našla sam ga u Mulleru za manje od 20 kuna i preporučujem Vam ga, ako tražite povoljan, kvalitetan, svakodnevni balzam za usne 🙂

Tu je još i ovo crno ogledalce, koji mi dobro dođe da provjerim na što ličim 😀 I dobro mi dođe kada stavljam maskaru kod spremanja (ali to će biti priča za sebe) 😀 Kupila sam ga u Kozmu i mislim da mu cijena isto nije bila veća od 20 kuna 😀

20150504_151620

Kada se radi o kremi za ruke, trenutno je sa mnom L’Occitaneova Arlesienne krema za ruke, koju sam dobila kod blogerice Beauty Blogette na nagradnoj igriNeću sada ništa govoriti o ovoj kremi, jer spremam posebnu recenziju 🙂

Tu je i ova kutijica za uloške, odnosno uložak, koju sam dobila uz Always 😀 Super je, jer možete staviti jedan do dva uloška, a kada otvorite torbicu, oni neće izviriti van, već s ovom kutijicom sve izgleda slađe i decentnije. Nisam ljubitelj stila 80-ih, koji se nalazi na kutijici, ali mi je svejedno slatka 🙂

IMG_20140716_170817

Jedna Instagramska fotka frendice i mene na kavi, da ugođaj posta bude potpun 😀

20150504_145617

Još neke informacije o meni i stvarima u torbi 😀

  • Inače nosim i mobitel, ali s njime slikam sve za blog, pa tako su nastale i ove fotke, ne može sam sebe uslikati 😀 Mobitel mi je Samsung GALAXY S4 mini
  • Žvakaće gume ne nosim i ne žvačem ih u javnosti, odnosno jako rijetko ih žvačem, jer si izgledam glupo s njima 😀 Bolja su mi varijanta neki mentol bomboni 😀
  • Papirnate maramice UVIJEK, ali uvijek zaboravim, onda moram tražiti prijateljice ili moliti se da postoji papir u WC-u 😀

*Torba – poklon blogu Makeup and OTHER 

Što se nalazi u Vašoj torbi kada idete na kavu, ili sok, ili čaj? Koje stvari dijelimo? Kako Vam se dopada moja nova torba? Planirate li naručiti nešto s Dresslinka? 

Hvala na čitanju!! 🙂 🙂

Ivana ❤ ❤

36 thoughts on “Dresslink ~ What’s In My Bag – Coffee edition

  1. Bas super post 😀 dodje mi da te iskopiram i napravim slican, naravno ako to napravim spomenut cu te haha 😀
    Torba je predivna, svima koji ovi citaju potvrđujem da je uzivo jos i ljepsa, kvalitetna i cvrsta…razmisljam da i ja uzmem slicnu, stvarno je divna. Dresslink mi je super stranica i vec sam kupovala od njih odjecu i jako sam zadovoljna asortimanom.
    Nosimo slicne stvari u torbici, jedino ja npr. nosim zvakace, a ne nosim kljuceve od auta kad ga nemam niti vozim jos haha 😀 drugo sve isto nosimo cini mi se. Ovu kutijicu za uloske sam sad uzela uz Libresse, ima s raznim glavnim gradovima (Pariz, Amsterdam, London, New York…) i stvarno je prakticna stvar 🙂

    • hehe ma samo daj 😀
      da, mene je iznenadilo koliko je zapravo kvalitetna uživo 😀
      e sad me zanimaju i te kutijice za uloškee 😀 volim slike sa svjetskim gradovima 😀

  2. Torba je preprepredivna i moram je imati! Čovječe, ja samo kradem tvoje kupovine, one slatke olovke, staklena teglica sa slamkom, torba 😀 Loše utječeš na moj novčanik 😛

  3. Divna je torba, baš mi se dopada. A sadržaj je isto kjutić, ja ne smem napisati ovakav post jer nosim hrpetinu gluposti koja ne treba nikome u dva života 😀

  4. Torba je jednom rečju prelepa, dugo tražim lepu torbu ove veličine, sad ću da idem da je naručim, treba da ti daju proviziju. 😀 Ja na svojim ključevima imam otvarač za flaše i mnogo puta je bio koristan. 🙂

  5. Torba ❤ Volim torbe u boji, tako da mi je ova predivna 😀 Više manje nosim iste stvari, ali kod mene ovisi i o veličini torbe jer ako je riječ o većoj torbi, onda u nju nabacam svašta (rokovnik, pernica, kišobran, sunčane naočale…), a ako je riječ o maloj torbi, onda samo osnovno jer drugo ne stane 😀

    • da 😀 ja imam samo jednu koju sam nosila na maturalnu večer 😀 i od tad možda još jednom, jer mi je “presvečana” i ne uklapa se uz moj stil..ali ova je baš bombončić, koji vrijedi imati u kolekciji 🙂

    • da.. torba je savršeno pogođena 😀 zaljubljena sam u nju,,, iako mislim da će jesensko razdoblje biti savršeno vrijeme za nosit ju 😀
      je, manja je od većine mojih torbi,, ali je zato idealna za lijepe kave s frendicama 😀

  6. Torba je doista predivna , pogledala sam stranicu imaju prekrasnih stvarcica …..
    Lijepo je imati Blogerice 🙂 mozes da se informises o svemu .

  7. Ajmee, torba je odlična! Crvena – baš za mene 😀 A fora je i ova kutijica za uloške 🙂 U torbi inače ne nosim toliko stvari, ali kad ju praznim onda se začudim koliko ih je haha.

  8. Ajme koja torba *-*
    Ja isto uvijek zaboravim maramice 😀
    Uff, ja nekada znam ponijeti baš puno stvari (čitaj: gluposti) i onda me zabole leđa pa to sve sutradan izbacim i tako u krug 😀 Jedina stalna postava su računi za koje ni sama ne znam odakle mi 😀 Pokušavam nekako uvesti reda u torbu i nadam se da ću uspjeti.

    • hehe, ajde da nas ima još koji ih zaboravljamo,, a zapravo su jako bitne za imati ih u torbi 😀
      hehe, ja sam nekako stekla naviku očistit torbu i novčanik nakon što ih nosim 😀
      kad ju dovedeš u red, očekujem post 😀

Leave a Reply

