Figs & ROUGE ~ 100% Natural Coco Vanilla Balm

Pišem o jednom zgodnom, multifunkcionalnom balzamu. Njegova glavna namjena je njega usana, ali može se koristiti za njegu različitih područja kože. Naručila sam ga s Feelunique stranice zbog ambalaže koja me po slici odmah kupila, ali i jer sam htjela malo “jači” balzam s kojim ću moći njegovati usne kada sam doma, ili prije spavanja, kada moje usne ne zahtijevaju brzo upijanje proizvoda i kada ne nosim ruž. No, ovo je prezahvalan balzam, u ostatku posta pročitajte zašto 🙂

20150221_131134

Rekla sam već – odmah me osvojila ambalaža. Kada mi je stigao, bila sam oduševljena samim izgledom, ali i materijalom ambalaže. Prekrasan mi je ovakav vintage/retro izgled, ovaj print me podsjeća na starinske tapete 😀 Odmah sam se sjetila BBC-ove, fantastične serije Sherlock, jer on ima slične u stanu 😀 Kutijica balzama je tvrdo-limena, jako kvalitetna. Kvalitetna je koliko i one okrugle kutijice u kojima se prodaju tvrdi bomboni, možda i više… 

Iako sistem zatvaranja nije na odvrtanje/zavrtanje, već se samo poklopi – taj način zatvaranja je jednako siguran. Čuje se fora zvuk poklapanja 🙂 Iako sam u početku mislila da će ovaj balzam ostajati kod kuće, na radnom stolu, ipak me redovito prati i u torbi i nikada se nije otvorio.

20150221_132027

Njegova tekstura je tvrdo-uljasta. Sviđa mi se što se u dodiru temperature ruke/usana ne rastapa pretjerano. Otpusti svoja ulja taman onoliko koliko je potrebno, dovoljno za njegu, a ne previše za traćenje proizvoda. Balzam djeluje njegujuće i umirujuće u isto vrijeme – to je ono što i tražim kod balzama. Ponekad me usne, zbog boravka na hladnoći ili vjetru, toliko znaju peći, da mi prije svega treba sredstvo koje će ih umiriti, a tek potom njegovati. Kada ga nanesete, osjetit ćete lagano uljnu prisutnost, neće vam smetati i nećete jedva čekati da se upije, jer je to vrlo nježna i nenametljiva prisutnost. Čak i da Vam smeta, balzam se nakon minute skroz upije.

Njegov miris je ugodno – univerzalni miris balzama, nije dosadan, ali nije ni napadan. Lagano u pozadini osjećam kombinaciju kokosa i vanilije, ali skroz u pozadini ovog univerzalnog 🙂 Okus koji ostavlja na usnama je jednako univerzalan, ali toliko ugodan i ne djeluje ni malo umjetno i čudno. Ima okus kao potencijalno, prirodno jestivo ulje 🙂

20150221_131444

Kao što sam spomenula na početku posta – mislila sam da će ovo biti kućni/noćni balzam. No on zasluženo nosi status višefunkcionalnog balzama. 

Osim njege usana, koristim ga i u svrhu njege suhih područja lica (najčešće područje oko usana), suhih područja rukeNjegovo trenutno upijanje ga čini tako lakim i jednostavnim rješenjem, kada je njega u pitanju.

Zbog njegovog brzog upijanja, ali i bogate i sigurne njege, stavljam ga i u svrhu pripremanja usana, prije nanošenja ruža. Obično ga obilno nanesem prije nego stavim tekuću podlogu i do stavljanja ruža on se već duboko upio, a usne poprime lijepi, zdravi i njegujući izgled.

Eliminira sve suhe dijelove na usnama, čini ih vizualno privlačnijima i nekako punijima, jer dolazi do izražaja njihova prirodna ljepota, koja nije blokirana suhim slojevima i crvenilom. Isto, ruž ljepše klizi po njima, jer ga čeka potpuno glatka površina 🙂

20150221_131158

Sada slijede neke brojčane informacije o proizvodu 😀

Rok trajanja mu je 9 mjeseci.

Njegova količina je 17 ml, u slučaju da Vam možda kutija na slikama izgleda veće, ipak se radi o manjem, džepnom balzamu za usne.

Cijenalink na Feelunique

Koristite li Vi Figs & ROUGE proizvode? Jeste li isprobali koji od njihovih prirodnih balzama? Koji je Vaš trenutno najdraži balzam za usne? 

Hvala na čitanju! 🙂 🙂

Ivana ❤ ❤

36 thoughts on “Figs & ROUGE ~ 100% Natural Coco Vanilla Balm

  1. Totalno simpa izgleda, to što se brzno upija mu je dodatan veliki plus. Nekako me po tvom opisu podsječa na dobar stari Melem.
    Nemam baš nekih problema s ispucalim i suhim usnama, pa koristim klasični Labello i Balea Urea balzam. 😉

  2. Ja sam prije cesto kupovala balzame za usne, bas sam razne probala, bila sam malo opsjednuta labelima 😀 a onda sam kupila Avon balzam sa maticnom mlijeci i od tad kupujem samo njega, uopste ne gledam druge.. Ovaj bas prelijepo izgleda svidja mi se pakovanje 😀

    • taj Avonov je onda stvarno dobar 😀
      ja sam već dugo u fazi da koristim jedan balzam da ga ne isrošim,,, sad imam SebaMed u stiku i ovaj koji sam mislila doma koristita,,, ali sam na kraju završila s dva balzama u torbi 😀

  3. Pakovanje je baš lijepo, i ja jako volim vintage pakovanja 🙂 Super je što se tako brzo upija, i iako zvuči jako primamljivo, trenutno imam previše balzama za usne koje nikako da potrošim, ne smijem ni da pomišljam na kupovinu 😀

  4. Meni je isto ambalaza bas preslatka i vintage 😀 super mi je taj miris kojeg si opisala, mene podsjeca na ono obicno labello ili tako nesto, ugl sjecam se tog mirisa iz djetinjstva i ugodan je 🙂 mozda isprobam ovu marku nekad, a dobro je sto njeguje bogato 🙂

  5. Ajme meni presladak je! Meni se po tvom opisu sviđa previše, samo što ja iman neki uzorak da kad kupin balzam u ovakoj ambalaži, ja to u roku par dana prikrstin u proizvod za zanoktice 😀

  6. Jako mi se sviđa izgled kutijice, ali moram priznati da me čak i ovakav izgled može odvratiti od kupnje ukoliko recenzija sadržaja nije pozitivna. Sve što je kvalitetno i dolazi u lijepom pakiranju, zašto da ne? 😀 Volim balzame za usne, uvijek sam imao one u obliku sticka iako bih volio i probati one u kutijicama. Sigurno i hoću jednoga dana. 🙂

    • da,, ovaj proizvod definitivno ima i lijep izgled li i kvalitetu 😀
      inače i ja preferiram te u stiku, i godinama kupujem samo takve,,, ali ovaj sam moralaa kad sam ga vidjela 😀 a ni cijena nije previsoka 😀

Leave a Reply

