Wet n Wild ~ Mega impact maskara

Ova recenzija je suradnički post, koji smo Roseybelle i ja odlučile zajedno napraviti. Testirale smo istu maskaru – Mega Impact od Wet n Wild-a. Svakako posjetite Roseybelle blog i pročitajte njene dojmove –> OVDJE  🙂

1

2

Mega impact maskara dolazi u veoma kvalitetnoj, čvrstoj ambalaži.

Ambalaža je srednje debela za jednu maskaru, vrlo je uočljive, narančaste boje, što je po meni prednost ako tražite maskaru u moru kozmetike, dok se šminkate 🙂

Kod samog pakiranja maskare mi se isto sviđa to da kada ju zatvorite, nema šanse da Vam se otvori ili da pušta zrak unutra – čak se čuje “tihi klik” prilikom otvaranja 🙂

Na samom dnu maskare, naglašen je rok trajanja , a to je 6 mjeseci od otvaranja. 

Kada ju kupite, maskara na sebi mora imati malu prozirnu foliju, kod mjesta otvaranja – ovo je odlična stvar jer znate da ju nitko nije ranije dirao i nije se osušila, već dobivate pravu formulu maskare 🙂

4

Što kažu u Wet n Wild-u 🙂 

Revolucionarna formula daje ekstra volumen i dužinu. Inovativan dizajn sa extra finom četkicom omogućuje elastičnost i fleksibilnost te kreira dvostruko veće trepavice nadodajući im intenzivnu boju i sjaj. 

Maskara dolazi u samo jednoj boji, a to je naravno crna – C148 Very Black 🙂

Formula maskare je po mom ukusu dosta suha, u početku sam mislila da ju nisam dovoljno “načela”, ili da ju treba protresti i sl. Međutim, nakon oko tri tjedna korištenja, maskara je i dalje suha.

5

Zadovoljna sam s četkicom maskaredosta je velika, no to  ne smeta prilikom nanošenja. Moje oči su dosta okrugle i spuštene (idealna kombinacija haha), no kad stavljam ovu maskaru niti jednom se nisam zamrljala, što je s drugim maskarama s velikom četkicom bio slučaj.  S ovom možete lako baratati i uz malo truda obuhvatiti svaku trepavicu.

Također, trepavice su mi kratke i idu prema dolje 😀

Četkica na sebi ima mnogo, gusto raspoređenih sitnih dlačica.

Budući da mi njena formula ne odgovara- maskara mojim trepavicama ne daje dramatičan izgled, one ne dobivaju intenzivnu crnu boju, niti volumen. Koristila sam ju i u kombinaciji s uvijačem, no međutim moje trepavice nije uspjela držati uvijenima :/

Unatoč tome što mojim trepavicama ne daje mega, dramatičan efekt 🙂 nastavit ću ju koristiti u dnevnim look-ovima, kad se nemam potrebu puno šminkati, i kad mi treba lagana definicija trepavica i (kako ja kažem) – čisti dnevni look 🙂 Smatram da taj posao odrađuje sjajno – razdvojit će svaku trepavicu i dati im uredan izgled 🙂

Cijena ove maskare je 41,90 kn 🙂

Može se kupiti u DM i Accessoires prodavaonicama 😀

6

Jeste li isprobale ovu maskaru? Kakvi su Vaši dojmovi? Jeste li isprobale neku drugu Wet n Wild maskaru? 

 

Hvala na čitanju ! 🙂 

Ivana ❤ ❤

24 thoughts on “Wet n Wild ~ Mega impact maskara

  1. nisam još probala njihove maskare… uvijek zastanem ispred njihova displeja, i na kraju me ništa ne privuče dovoljno da ponesem doma 😉
    inaće ne volim velike četkice u maskarama, redovito se uspijem zapackati s njima lol

  2. Cetkica mi se dopada jaaakooo! :3
    WnW verojatno ce doci kod mene za jedno…cirka 50 godina, kad mi sminka nece biti potrebna… 😀 😥 😥
    Super post i saradnja! :)))

  3. Predivan post i maskara izgleda mnogo dobro jer obozavam takvu cetkicu kod maskare ,sa tankom cetkicom i nemam hrabrosti da kupim maskaru .

  4. WnW nije dostupan u BiH, ali svejedno ne bih željela probati jer mi je dosta dnevnih maskara 😀 Ali četkica se čini kao dobar češljić za trepavice, mislim da bi dobro obavila posao 🙂

  5. Ocekivala sam od ove maskare vise, steta, ali mislim da je necu kupiti.. Strasno me zivcira kada su maskare suhe, ili cak i obratno previse vodenaste.. hvala sto si mi ustedila novac 🙂

Leave a Reply

