Jesenski favoriti

Obično nemam mjesečnih favorita, jer ne uspijem zavoljeti puno novih proizvoda unutar mjesec dana.

Danas ću govoriti o dekorativnoj kozmetici koju sam najčešće koristila ove jeseni, neke stvari sam koristila svaki dan. Većinu proizvoda kupila sam pred samu jesen, i zavoljela ih, tako  da ću sve nastaviti koristiti i dalje.

Kako nam zima kuca na vrata, lijepo je prisjetiti se što smo sve koristili ovu jesen, koja je meni najdraže godišnje doba 🙂

sve

Garnier BB cream                                                                                                    

bb krema

 

 

 

 

 

 

 

 

Obožavam ovu BB kremu, od kad sam ju kupila ne koristim pudere, čak ni ne razmišljam o njihovoj kupnji. Volim kod nje što daje  prirodan izgled mom licu, ali stvarno dobro prekriva nepravilnosti. To je ono što sam uvijek tražila kod pudera. Njena aplikacija je jako jednostavna, kad ju nanesete odmah se stopi s kožom i mogu cijeli dan bez problema provesti s njom na licu. Ne preslikava se na odjeći, i nekako se opušteno osjećam od kad nju koristim, jer se ne moram stalno gledati u ogledalo u kakvom mi je stanju lice.

BB krema koju ja koristim, namijenjena je za mješovitu/masnu kožu. Koža se s njom ne masti, lijepo ju matira. Jedino što nekome može smetati je njen miris, jer miriši dosta po alkoholu, no ja sam se na to navikla i ne smeta mi dokle god ona dobro odrađuje posao.

Tubica sadrži 40 ml proizvoda, a rok trajanja je 12 mjeseci. Uskoro kupujem novu 🙂

 

Essence Sun club – matt bronzing powder / brunettes

bronzer

J

 

 

 

 

 

 

 

oš jedan proizvod bez kojeg ne mogu zamisliti šminkanje. Ovo je matt bronzer, namijenjen brinetama. Iako piše da je za tamniju kožu, ja sam dosta svijetla, ali svejedno paše za moju kožu. Dolazi u velikom pakiranju od 15 g, ambalaža je čvrsta, kompaktna. Malo sam u početku imala problema s otvaranjem, no poslije se to popravi. Rok trajanja mu je 12 mjeseci.

Bronzer koristim za konturiranje lica, savršeno obavlja taj posao jer je mat, ne sadrži ni malo shimmera. Isto tako lijepo se nanosi, ne trusi se, moguće ga je nadograditi ako imate tamniju kožu. Volim to što stvarno prekrasno miriši, mene podsjeća na miris krema za sunčanje, no svakoga miris podsjeća na nešto drugo. Ovo je proizvod kojeg ću još jako dugo nastaviti koristiti i kupovati.

 

Catrice defining blush – 060 Rosewood forest

rumenilo

 

 

 

 

 

 

 

 

Zaljubila sam se u ovo rumenilo čim sam ga ugledala na Catrice polici. Idealno je bilo za jesensku kupnju kozmetike. Nijansa je lijepa, upečatljiva, ali opet se nekako prirodno stopi s kožom, i daje licu lijep sjaj. Rumenilo je dosta pigmentirano, pa preporučujem nanošenje malo po malo, s velikim kistom. (koristim Look By Bipa blush brush)

Sama nijansa je zagasito roza, odnosno smećkasto roza, ne mogu je najbolje objasniti. Jako je profinjena, i mislim da svima pristaje.

Ambalaža je praktična, lako se otvara. Proizvod je težak 5 g , a rok trajanja mu je 12 mjeseci.

 

Catrice liquid liner -010 Dating Joe Black 

tuš

 

 

 

 

 

 

 

 

Prije ovog tuša koristila sam Eveline Celebrities, međutim u mom gradu ga nema za kupiti, pa sam se odlučila na ovaj Catrice-ov. Nisam požalila. Tuš ima jako tanki kist, i jednostavno je precizno nanijeti liniju, dugo traje na mojim očima, dok ne skinem šminku. Jedino što nije jednako jako pigmentiran kao Eveline-ov, ali meni je dovoljno pigmentiran. Ambalaža sadrži 1,7 ml proizvoda, a rok trajanja mu je 9 mjeseci, što je za jedan tuš sasvim pristojno vrijeme za potrošiti ga 🙂

 

Bourjois khol & contour eye pencil – ultra black 

olovka

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovu olovku imam već dosta dugo, i ona je moj favorit tijekom cijele godine. Olovka je izrazito pigmentirana, trajna, lako se nanosi. Što više poželjeti od crne olovke za oči. Idealna je za izradu smokey eyes, za nanošenje na waterline. Ovo je vrijedan komad kozmetike, koji gotovo kod svakog šminkanja koristim, i mislim da je nešto što ću stalno kupovati.

Olovka je teška 1,14 g, a rok trajanja joj je 18 mjeseci.

 

Maybelline Color Tattoo 24 HR

color tattoo                                                        color tatto 1

        
   

 

 

 

 

 

 

Skoro svaka djevojka je čula za ova kremasta sjenila. Od kad sam ih kupila stalno ih koristim. Kad nemam vremena da se posebno našminkam, a to je jako često samo stavim jedno od ovih sjenila, tuš i maskaru, i ispadne da sam se jako potrudila hehe. Sjenila su stvarno kvalitetna, lijepo se nanose, samo ih treba  jako brzo izblendati prstima, jer kako ih ostavite tako će držati cijeli dan. Bolje je odmah ih ravnomjerno nanijeti, tako će najbolje izgledati cijeli dan. Isto tako moj je savjet nanositi ih malo po malo i razmazivati, tako će izgledati bolje, i neće se skupljati na kapcima.

Moji favoriti za jesen, ali i trajni,  bili su On and on Bronze i Metallic Pomegranate. Jako lijepe, prirodne, nosive, a opet posebne nijanse. Trajnost ovih sjenila je 24 mjeseca.

 

Look By Bipa / Lash unlimited-long lash mascara

maskara 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Na preporuku ostalih blogerica, kupila sam ovu maskaru. Na polici sam jedva našla jednu koja nije umrljana ili već otvarana. No kad sam našla, bila sam ustrajna da ju kupim i provjerim da li je stvarno tako dobra kako pričaju. S maskarom sam jako zadovoljna, lijepo produžuje i razdvaja moje trepavice. Isto tako daje im pristojan volumen, ali ih ne lijepi. Cijeli dan mi trepavice izgledaju isto kad nju nanesem. Ne spuštaju se, a maskara se ne trusi. Jako pristojna maskara za malo novaca. Sviđa mi se što joj je četkica tanka, zato uspijem obuhvatiti svaku trepavicu, i one na vanjskom kutu, a da se ne zamrljam 🙂

 

Catrice ultimate colour -160 Tell me a Berry-tale

catrice ruž 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Nijansa ruža, koja je i prošle jeseni/zime bila moj apsolutni favorit. Prekrasna berry nijansa, koja nije ni presvijetla ni pretamna. Nosiva je uz razne kombinacije na očima. I stvarno lijepo izgleda na usnama. Ovo je nijansa ruža koju sam najčešće stavljala na usne ove jeseni, jer je lako nosiva. Ruž je pigmentiran, treba ga polako nanositi. Njegova trajnost nije baš najzahvalnija, to mu je jedina mana. Ovu je nijansu Catrice nažalost povukao iz prodaje, tako da kad ju potrošim, morat ću se baciti u potragu za sličnom, što mi vjerojatno neće biti problem, budući da je većina brendova izbacila prekrasne berry nijanse.

Ruž je težak 3,8 g, a rok trajanja mu je 36 mjeseci.

 

Essence long lasting lipstick – 04 On the catwalk

essence ruž

 

 

 

 

 

 

 

 

Kad je Essence izbacio ove ruževe, po swatchevima mi se najviše svidjela ova nijansa, 04 On the catwalk. Lijepa crvena, ali nenapadna crvena nijansa, za koju isto tako vjerujem da bi većini pristajala. Ruž se lako nanosi, i dosta dugo traje na usnama.

Kao što je većina blogerica spomenulo, tako ću i ja, oduševljena sam novom ambalažom ruževa, izgledaju nekako profinjeno. Nekoliko puta mi je pao na pod, ali se nije razbio. Sviđaju mi se nijanse koje su izbacili, najradije bi ih sve kupila, ali sam svjesna da ih ne bi stigla baš nositi. Pa ću kupovati malo po malo 😀

Ruž je težak 3,8 g, a tok trajanja mu je 24 mjeseci.

 

Rimmel Apocalips- 301 Galaxy 

rimmelrimmel 1

Ovi lip lacqueri su bili apsolutni hit vani, a poslije i kod nas kad su izašli. Vidjela sam swatcheve kod nekih vlogerica na Youtube-u, i odmah su me privukli. Kupila sam ih u dvije nijanse – Celestial i Galaxy. Međutim veći favorit za jesen mi je bio Galaxy, jer je tamniji. Nijansa je nekako berry, ali pomalo vuče na ljubičastu. Daje pomalo dramatičan look, ali je lako nosiv. Obično ga stavljam kada nemam vremena naglašavati oči, pa stavim samo Galaxy i maskaru i izgledam sređeno.

Lip lacquer se lijepo nanosi, ima praktičan aplikator, a sama boja se jednako nanese po usnama i stopi se s njima. Nije potrebno puno ga popravljati. Isto još jedan praktičan komad kozmetike za usne, koji koristite kad ste u žurbi, a želite izgledati sređeno. Preporučujem ga svima.

Proizvod je težak 5,5 ml, a rok trajanja mu je 24 mjeseci.

To bi bilo sve od proizvoda koje sam najčešće koristila ove jeseni, ali sve nastavljam koristiti i dalje 🙂

Koji su vaši jesenski favoriti? Da li je koji među njima i na mom popisu? 🙂

Ivana ❤ ❤

14 thoughts on “Jesenski favoriti

  1. Ja mislim da svaka od nas za svako godisnje doba ima po nekoliko favorita u kozmetici :-)Takodje mislim da mnogi nasi favoriti ostanu neiskoristeni jer nadjemo novog ako nista bar novu nijansu za koju mislimo da je ljepsa od predhodne:-),bar je kod mene tako .
    Mislim da zene nikad ne mogu da odole kozmetici ,moram da priznam ponekad ima toliko carobnih nijansi da ne znam i za koju da se odlucim posebno kad su u pitanju sjenila i olovke za usne ,ruzeve retko koristim ali ih ipak imam nekolikou svojoj kozmetickoj torbici ,izgledali su preljepo kako da ih ne kupim 🙂 :-)…………….

    • slažem se sa svime što si rekla
      mene nekad frustrira što ne uspijem sve potrošiti, i samo gomilam nove stvari, al kad je nama ženama teško odoljeti kupovanju novih stvari hehe, pa tako i šminke 😀

Leave a Reply

