Dobri / jeftini proizvodi iz LIDL-a

Volim kupovati u Lidl-u. Sviđaju mi se njihove tjedne akcije, njihovi slatkiši 😀 Sviđa mi se i roba koju imaju u tjednim ponudama, smatram da je jako kvalitetna, a jeftina, s obzirom na cijene koju druge trgovine / butici imaju.

Donedavno sam počela otkrivati i stvari koje imaju na policama higijene. Pošto sam još uvijek nezaposlena studentica bitno mi je što više uštedjeti na takvim stvarima, no tražim i kvalitetu. U Lidl-u sam otkrila nekoliko takvih povoljnih stvari, koje su meni stvarno dobre i kvalitetne.

Navesti ću zasada četiri proizvoda, no vjerujem da ću s vremenom otkrivati sve više njih.

 

CIEN  anti-ageing hand cream

CIEN  anti-ageing hand cream

CIEN anti-ageing hand cream

Trebala mi je krema za ruke, ovu sam uzela sasvim slučajno.  Tubica sadrži 125 ml proizvoda. Ova krema štiti od brzog starenja kože pod djelovanjem sunca. Njezini učinkoviti filtri smanjuju pojavu staračkih pjega.  Krema sadrži pčelinji vosak i vitamin E. Sadrži SPF 10. Namijenjena je za njegu oštećene kože. Iako je ova krema namijenjena starijoj/zrelijoj koži od moje, koristim ju bez problema. Ugodnog je mirisa, brzo se upija. Ne ostavlja moje ruke iritantno masnima.  Isto tako, lijepo njeguje moje ruke, i nastavljam ju koristiti dok ju ne potrošim 😀

Cijena – 9,99 kn

CIEN anti-perspirant Sensitive 

CIEN anti-perspirant Sensitive

CIEN anti-perspirant Sensitive

Ovaj proizvod počela sam koristiti sredinom ljeta. I u tom najkritičnijem razdoblju za znojenje pokazao se jako učinkovit.  Cien anti-perspirant proizvod dolazi u tri vrste ( postoji još sa zelenim i rozim poklopcem), meni su sva tri jednako dobra. Proizvod dolazi u količini od 50 ml. Jako dobro štiti od neugodnih mirisa. Jedina zamjerka koju imam je ta što moram malo duže čekati da se upije kad ga nanesem, no to nije tako strašno. Rezultat korištenja je taj da cijeli dan štiti od neugodnih mirisa. Jako sam zadovoljna.

Cijena – 8,69 kn

BEAUTY  ISEREE soft cotton pads

BEAUTY  ISEREE soft cotton pads

BEAUTY ISEREE soft cotton pads

S ovim blazinicama sam jako zadovoljna. Pakiranje sadrži  120 blazinica, što meni potraje 3-4 tjedna, ovisno o tome koliko se često šminkam i lakiram nokte taj mjesec.  Blazinice su napravljene od mikrovlakana. S jedne strane imaju glatku površnu koja je namijenjena za nanošenje krema, sredstva za čišćenje lica. S druge strane imaju „grublju“ izrezbarenu površinu koja je namijenjena za čišćenje lica i skidanje šminke. Blazinice su stvarno stabilnog oblika i ne osipaju se, a sve znamo koliko je to bitno 😀 Isto tako temeljito skidaju make-up. Osobno, gušt mi ih je koristiti, te su stvarno jako jako kvalitetan proizvod. 

Cijena – 7,99 kn

Bath sponge – Peeling & Relax 

        

Ovo je najbolja spužva za tuširanje koju sam do sad koristila. Proizvod je stvarno kvalitetan. Spužva sadrži mekani i grublji dio. Koristim ju tako da na mekši dio (rozi) stavim sredstvo za tuširanje. Ovaj dio stvara stvarno bogatu pjenu, i potrebno je jako malo gela za tuširanje staviti, jer spužva iskoristi maksimalno od proizvoda.  Jako malo gela je dovoljno za nanijeti na cijelo tijelo ovom spužvom. Nakon što mekšim dijelom nanesem gel na cijelo tijelo, okrenem grublji dio spužve (bijeli) i njime još temeljitije očistim kožu, uklanjam moguće ostatke kreme ili losiona za tijelo, koža nakon toga je stvarno glatka i čista. Isto tako ovaj grublji dio služi i za piling tijela, te ujedno opušta kožu. Spužva je dosta čvrsta, možete ju imati stvarno dugo jer se ne raspada tako lako. No ja ju mijenjam svakih mjesec – mjesec i pol zbog higijenskih razloga 😀

Cijena – 4,99 kn

Koji je vaš najdraži proizvod iz Lidl-a? Jeste li koristile koji od navedenih proizvoda?

Ivana ❤ ❤

14 thoughts on “Dobri / jeftini proizvodi iz LIDL-a

  1. meni su super njihove pjene za kupanje 15 kn a pjeni se kao ludo, kupovala sam puno skuplje i nisu se pjenile,
    sapuni kruti,
    hrana za ljubimce im je superiška jeftina a moji ju njamaju kao ludi,
    slatkiši jel :))
    čajevi su im super cijene a izvrsne kvalitete,
    a super se naleti i na robu, sve piđame su mi iz lidla i savršene su, imam par zimskih debelih majica, čarape mucave za spavanje,
    jaaako volim lidl,
    mislim kad se pogleda po mojoj kući da mi je većina toga iz lidla 🙂

Leave a Reply

