Golden Rose kupovina

Budući da u mom gradu nema Golden Rose trgovine, nisam do sad posjedovala puno njihovih proizvoda. Jedino što sam imala od njih je jedan crveni ruž koji sam proslijedila dalje, jer mi boja nije odgovarala, te njihov poznati Jolly Jewels lak koji mi je prijateljica kupila u Zagrebu.

Nedavno sam se zaputila u potragu za njihovom trgovinom u Importane centru, s namjerom da kupim nekoliko prekrasnih stvari, čije sam swatcheve vidjela kod drugih blogerica. A i trebala sam malo osvježiti kozmetičku torbicu, i napuniti je zimsko-blagdanskim nijansama 😀 Kad smo prijateljica i ja našle trgovinu, iznenadila sam se koliko je mala i slatka, napunjena prekrasnim lakovima i ruževima. Svaka djevojka može naći nešto za sebe. Isto tako veliki plus je ljubazno osoblje, koje će vam objasniti sve što vas zanima.

Došla sam s namjerom kupiti jedan lak i jedan ruž, no uzela sam dva laka, jer je drugi koštao samo 9 kuna, i nijansa mi se jako svidjela, pa sam i njega kupila.

Golden Rose – Rich color 22

crveni1                    crveni2

Ovaj lak me privukao čim sam ga otkrila na internetu. Prekrasna zimsko crvena boja. Idealna za ovo predblagdansko i blagdansko vrijeme. Ima lijep odsjaj. Četkica je široka, tako da je meni bilo potrebno u dva poteza nalakirati nokat. Isto tako dovoljan je samo jedan sloj, da dobijete ovu lijepu, bogato crvenu nijansu. Lak se jako brzo suši. Bočica sadrži 10,5 ml proizvoda, piše da je rok trajanja 8 mjeseci, no smatram da može trajati puno duže.Toliko sam sretna s ovom nijansom, mislim da ću ju nositi cijelu zimu 😀

Cijena – 20 kuna

Golden Rose – Classics CHARMING 86

ljubičasti1                     ljubičasti2

Ovaj lak sam neplanirano kupila. No trebala mi je tamnoljubičasta nijansa laka, jer ju nisam imala. Smatram da ovakva boja daje dramatičan izgled noktima, no jasno se vidi da je to ljubičasta nijansa, ne vuče na crnu 😀 Isto tako privukla me cijena.

Za razliku od predhodnog laka ovdje su potrebna dva sloja, i četkica je puno manja i tanja. No, lak se predivno razmazuje, te brzo suši. Sviđa mi se ova ljubičasta boja, jer je jednostavna i lijepo se sjaji. Bočica sadrži 7,5 ml laka, isto se treba potrošiti u roku 8 mjeseci.

Obadva laka su uslikana bez nanesenog top coat-a.

Cijena – 9 kuna

Golden Rose – Lipstick 123

ruž1                       ruž2

Još jedan predivan proizvod i nijansa. Radi se o poznatom Golden Rose ružu. Lijepa, klasična ambalaža ruža, koju dobijete u zlatnoj kartonskoj kutijici. Ono što mi se jako sviđa kod Golden Rose trgovine, je to što za isprobavanje imate na raspolaganju samo testere ruževa, i tek kad se odlučite za kupnju, prodavačica izvadi iz ladice novi netaknuti ruž. Mislim da je to odlična stvar, te ću kod njih nastaviti kupovati ruževe.

Sama nijansa ruža je tamnocrvena, po meni isto idealna za nadolazeće blagdane i slavlja. Ruž je jako pigmentiran i trajan. Kod nanošenja treba biti oprezan, te predlažem da se nanosi malo po malo, a ako netko posjeduje kistić za ruž, i on može poslužiti. Isto tako slična nijansa olovke za usta pomaže, no ja ju nemam 😀 Prije stavljanja ovog ruža stavim balzam za usta, te ga ostavim minutu, zatim maramicom pokupim višak balzama, te tek tad stavljam ruž. Tako se lakše nanosi i razmazuje.

Proizvod sadrži 4,2 g, a rok trajanja mu je 24 mjeseca, što je ok.

Cijena – 25 kuna

Ovdje je pokušaj da dočaram nijansu  😀

webcam-toy-photo5 (1)

Jako sam zadovoljna sa svim stvarčicama koje sam kupila u Golden Rose trgovini, te ću je ponovo posjetit 😀 Jako su kvalitetni, a jeftini.

2013-12-09 13.52.43

Da li ste koristile koji od ovih proizvoda? Koji je vaš najdraži Golden rose proizvod? 😀

Ivana ❤ ❤

12 thoughts on “Golden Rose kupovina

Leave a Reply

