New in #1

U ovom postu spomenut ću proizvode koje sam kupila proteklih mjesec dana. Stvari koje ću navesti nisam koristila, osim što sam isprobala dva Essence laka za nokte koje ću spomenut na kraju . Do sad nisam kupovala ove proizvode, tako da su svi za mene novost i nemam mišljenje o njima.

Ispričavam se zbog malo mutnih fotografija, nikako da podesim normalno postavke na kameri mobitela, slike čudno ispadaju. Nadam se da će biti u budućnosti bolje.

Na kupnju većinu proizvoda odlučila sam se zbog pozitivnih recenzija i nagovor prijateljica. Pa krenimo 🙂

1

Garnier Nutrisse Ultra Color

2

Boje za kosu od Garniera, čula sam sve pozitivno o njima. Našla sam ih na sniženju u Bipi po cijeni od 14 kuna, a njihova regularna cijena je oko 30-35 kuna. Samo je ova nijansa, naziva Frosted Chestnut  bila snižena. Na kutiji piše da je boja protiv isušivanja kose, te da je njena trajnost i do 8 tjedana, što je za mene dobro, s obzirom da se farbam svakih mjesec i pol do dva mjeseca. U kutiji se dobije i mali regenerator, kojeg sam već koristila. Može se iskoristit nekoliko puta, nekih 5-6, na moju srednje dugačku kosu. Regenerator me podsjeća na Garnier maske za kosu.  Sama boja bi trebala dati sjaj kosi, lijepu kestenjastu boju i svilenkastu kosu, što i želim.

Cijena-14 kuna (sniženo)

Dusch Das – Winter Love

3

Već sam prije spomenula kako volim Dusch Das gelove za tuširanje. Ima ih bezbroj vrsta, jako su jeftini, i općenito sam zadovoljna kako obavljaju svoj posao. Ono što najviše volim su njihovi Limited edition proizvodi. Tako sam bila presretna kad sam ugledala ovaj, naziva Winter Love. Još uvijek ne mogu točno odrediti na što me podsjeća miris ovog gela, samo mogu reći da miriši slatko, ugodno, toplo. Pravi zimski gel za tuširanje.

Cijena- oko 13 kuna

Eveline- 3in1 top coat

4

Za ovaj  proizvod su mnogi već čuli, te ga posjeduju u svojoj kolekciji. Odlučila sam se za kupnju tek sad, jer sam shvatila da mi očajnički treba solidan, jeftin, a hvaljen proizvod, koji će omogućiti da moj lak traje što duže. Razlog zbog kojeg sam ga kupila je i taj što su mi nokti slabi, oštećeni i skloni listanju, obzirom da su mi dobar dio vremena ruke pod vodom. Proizvod je 3u1 što znači da služi brzom sušenju laka, dugotrajnosti laka i za sjaj laka na noktima. U sebi sadrži vitamine, kalcij i kolagen koji pridonose tome da nokti budu nevjerojatno jaki, elastični i lijepi.

Cijena-20 kuna

Maybelline – Baby lips

5

Već godinama poznate youtuberice pričaju o Baby lips proizvodima. I čula sam same pohvale s njihove strane. Mnoge su ih uspoređivale čak i s poznatim, ali puno skupljim Revlon Lip butter proizvodima. Bila sam presretna kad sam vidjela da ih ima i moj Muller u Sisku, te se odmah odlučila za nijansu Cherry me, zbog nagovora prijateljice. Imam velika očekivanja, i jedva čekam da ga otpakiram i počnem koristiti.

Cijena-20 kuna

Catrice-  Camouflage Cream 

6 (2)

Još jedan hvaljen i poznat proizvod. Mnoge hrvatske blogerice su napravile potrebne recenzije na ovu kamuflažnu kremu i to je razlog zašto sam ju odlučila kupiti. Za sebe sam odabrala nijansu- 030 Rosy Beige. Potreban mi je ovakav proizvod, za jače prekrivanje podočnjaka. Nisam ju još počela koristiti, ali isto tako imam velika očekivanja.

Cijena –25 kuna

Catrice-  Eye Brow Stylist

7 (2)

Do sada sam za popunjavanje obrva koristila Essence – Eyebrow Design Pencil,  međutim izgubila sam ju dok sam bila kod dečka, no ionako je bilo vrijeme da ju bacim, jer sam ju imala sigurno 3 godine 🙂 S obzirom da jedna od mojih najdražih youtuberica ,Sineady Cady, koristi Catrice olovku, odlučila sam se za kupnju iste. Moja nijansa je – 030 Brow-n-eyed Peas. 

Cijena – 20 kuna

Essence – Colour&Go

8 (2)

Colour&Go lakovi za nokte su mi simpatičan proizvod. Cjenovno su svima dostupni, a nijanse su im uvijek zanimljive i inovativne, kao i kod puno skupljih brendova. Njihova trajnost nije najzahvalnija, no tješim se da je to slučaj i kod skupljih lakova,  vjerujem da će Eveline top coat u budućnosti popraviti stvar. Ovo su prve nijanse koje sam odlučila kupiti otkako su izašle nove bočice. Jako mi se sviđa široka četkica na laku, napravili su sličnu stvar kao Bourjois, Catrice, Golden Rose i drugi na svojim lakovima. Nijanse koje sam kupila su:

111 English Rose – prekrasna roza, nekako vintage nijansa. Ovo je onaj tip nijanse laka, koju bi osobno bila u stanju nositi cijelu godinu.

162 Dare it nude – trebala mi je nude nijansa, a ova nije dosadna, ima nešto zanimljivo u sebi. Možda zato što pomalo vuče na sivu. Isto tako volim ju nosit uz sve prilike.

Cijena – oko 13 kuna

To je sve od mojih novih stvarčica. Uvjerena sam da ću sa svima biti zadovoljna 🙂

Ivana ❤ ❤




25 thoughts on “New in #1

  1. Probaj L.A, Girl PRO concealer za prekrivanje tamnih podočnjaka, ja imam camouflage cream i nije mi dobra za podočnjake, al ovaj korektor je divan, jedino što mi je ikad prekrilo ove ljubičaste krugove 🙂

Leave a Reply

