Empties by Ivana

Moj prvi post bit će o proizvodima koje sam potrošila u zadnjih dva mjeseca. Potrošila sam puno više proizvoda nego što će se naći na listi, no nisam uspjela uslikati ih, te su završili u smeću. Ubuduće ću probati držati ih na okupu u vrećici ili nekoj staroj kutiji, kao ostale blogerice, te kad se skupi pristojan broj potrošenih proizvoda napisati post.

Proizvode neću navoditi nekim posebnim redoslijedom.

  • Cien antiperspirant roll on i Neutrogena visibly clear 2-in-1

Image

Ovo ljeto odlučila sam malo uštedjeti na proizvodima koje jako brzo trošim. Jedan od takvih proizvoda je roll on protiv neugodnih mirisa. Zaputila sam se s mamom do Lidl-a i tamo sam ugledala marku Cien i njihove roll on proizvode, te sam se odlučila za ovaj sa zelenom poklopcem (ima još s rozom i narančastom). Ovaj proizvod sadrži u sebi aloe veru i jako je ugodnog mirisa. Bila sam jako zadovoljna dok sam ga koristila, jer obavlja svoj posao jako dobro kao i roll on-ovi od 20-25 kuna. Ovaj košta svega 8 kuna. Jedina zamjerka je ta što se malo sporije upija u kožu, tako da treba paziti kod oblačenja tamnijih majica, jer će ostaviti trag. No, ja sam zadovoljna, kupila sam si ostale dvije vrste koje imaju.

Neutrogena visibly clear 2-in-1 proizvod sam koristila za svakodnevno čišćenje lica, ujutro i navečer. Proizvod mi je potrajao jako dugo, nekih dva mjeseca iako sam ga koristila svakodnevno. Proizvod može poslužiti kao sredstvo za čišćenje lica i kao maska za lice. Kao masku ga nisam nikad koristila. Ima jako ugodan miris, temeljito očisti lice, i sprječava nastajanje akni. Totalno sam oduševljena s njim. Proizvod košta nekih 40-tak kuna. Preporučujem ga svakome tko traži odličan proizvod po solidnoj cijeni.

  • Bourjois miceralna otopina i Look by Bipa odstranjivač laka

Image

Bourjois micelarnu otopinu kupila sam kad sam tražila nešto za skidanje šminke. Ovaj proizvod mi se svidio, jer nježno uklanja šminku s očiju i lica, ne masti ih, što je veliki plus. Moja zamjerka je ta što u mom slučaju nije skidao najbolje maskaru, tj. trebala sam se jako puno potruditi da ju skine, što s nekim drugim sredstvima ne trebam. Isto tako nije mi se svidjelo što se jako brzo troši. Cijena proizvoda je nekih 40-tak kuna, a često ga se može naći na sniženju u Bipi ili Mulleru po cijeni od nekih 30 kuna.

Look by bipa odstranjivač laka sam po prvi put kupila. Odstranjivač mi se nije svidio jer ima dosta jak i neugodan miris. Moja mama je bježala iz kuće svaki put kad sam skidala lak. Košta nekih 10 kuna. Ne planiram ga više kupovati, jer koristim Aveo zeleni, koji je puno jeftiniji i koji ima puno ugodniji miris. Isto tako Aveo odstranjivač puno brže skida šljokice s mojih noktiju.

  • Dusch Das gel za tuširanjeImage

Dusch Das gelovi za tuširanje su za mene solidan proizvod. Ne isušuju mi kožu, lijepo miriše, i jako su jeftini. Ponekad ih nađem na sniženju za čak 6-7 kuna u Mulleru. Ovaj gel za tuširanje koji miriši po limeti mi je favorit. Bolji je za korištenje u ljetnim mjesecima, jer ima osvježavajući miris.

  • M-lady pjena za brijanjeImageOvu pjenu za brijanje kupila sam sredinom ljeta u Mulleru. Bila je LE i mirisala po kokosu. Pjena je jako dobra kod depiliranja, nježna za kožu i sasvim solidan proizvod. Meni je potrajala nekih mjesec- mjesec i pol dana, a nisam ju platila više od 20 kuna. Sada koristim gel za brijanje od M-lady, koji miriši po breskvi i mangu i isto sam zadovoljna.
  • Balea krema za stopala

Trebala mi je krema za stopala, i čula sam same pohvale za Baleine kreme. Zadovoljna sam ovom kremom, pomogla mi je njezi stopala. Ima ugodan miris i relativno se brzo upije. Kupit ću je sigurno ponovo. Platila sam ju nekih 10 kuna.Image

  • Essence baza za sjenilo

Image

Baza za sjenilo za koju svi znaju. Koristila sam ju više od pola godine. I iako nisam baš skroz do kraja potrošila, odlučila sam ju baciti i kupiti novu, jer je stara počela čudno mirisati. Pošto joj je rok trajanja 6 mjeseci, a ja sam ju imala više od tog, nisam ju htjela više stavljati na oči. Ovo je jedina baza za sjenilo koju sam koristila. Zadovoljna sam, jer sjenila stvarno duže traju na očima kad nju stavim. Ne koristim ju jedino kod Maybelline color tattoo sjenila, jer nema potrebe za tim.

3 thoughts on “Empties by Ivana

Leave a Reply

